مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آغاز تغذیه باید با دان کرامبل با اندازه مناسب و فارغ از گرد و پودر دان باشد . 

دانخوریها و آبخوریها را مستقیماً تحت و یا خیلی نزدیک به مادرهای تصنعی و مصنوعی ندهید تا طیور براحتی بتوانند در دور و بر آن ها تکان کنند . 

با به کارگیری از دماسنجی که بتواند دستکم و حداکثر سکو حرارت را نشان دهد، درجه حرارت محوطه مادرهای تصنعی و رتبه حرارت سالن را کنترل فرمایید . 

قبلی از جوجه‌ریزی، هیترها را از حیث صدق کار آنها، آبخوریها را از لحاظ پاکیزگی و عاری بودن از پوشال و رتبه حرارت مناسب آب، دانخوریها را از حیث وجود دان کافی و در دسترس بودن آنان کنترل فرمائید . خرید اینترنتی مرغ

تراکم جوجه‌ریزی یکی از ضروریات اصلی رشد، حفظ تندستی و کیفیت عمومی زیست و تامین فضای کافی برای هر پرنده هست . میزان فضای در لحاظ گرفته شده بستگی به مجموعه‌ای از فاکتورها نظیر: وزن طیور در هنگام کشتار، دسته تالار (باز و بسته)، وضعیت آب و هوائی حیطه و فصل داراست . بدین جهت برای حساب و کتاب ظرفیت جوجه‌ریزی بایستی بطور دقیق از بعد ها داخلی سالن‌ها آگاه باشیم . 

در فصل تابستان و بخصوص در واحدهایی که قابلیت و امکان پیدایش مشکلات وجود داراست باید تراکم جوجه‌ریزی را کم نموده و در سالنهائی که از تهویه قابل قبولی برخوردار نمی‌باشند بایستی توجه بیشتری نمود و تراکم جوجه‌ریزی در آن ها را هم کاهش اعطا کرد . 

سالنهای باز: تراکم جوجه‌ریزی در سالنهای باز براساس فصل و نوسانات درجه حرارت متعدد بوده و باید در فصل تابستان از تراکم جوجه‌ریزی در سالنهای نام برده کاسته شود . 

  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی