مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مقدمه با یک جور سم ضد انعقادی حاوی ماده دیفتالون زمان را آغاز نمایید و تا دوران 6 ماه صرفاً از این سم به کارگیری نمایید . آنگاه طی 6 ماه سم جدیدی استفاده نمائید که حاوی ماده برومادیولون باشد و یار ادغام غذایی تازه از آن به کار گیری فرمائید . وقتی که گله فعلی را تخلیه نموده اید خوب تر می باشد از سم سریع الاثری نظیر برومتالین به کار گیری نمائید . 

بعضا از مرغداران ترجیح می دهندفواصل وقتی کوتاه تری تعیین نمایند و همینطور بعضی از آنان به سموم سرعت بالا الاثر اعتقاد چندانی ندارند . بعضاً مشاهده شده این افراد بجای فواصل 6 ماهه ، مقدمه 4 ماه دیفتیالون و بدنبال آن 2 ماه برومادیولون را پیش می گیرند . بازه زمانی زمان زمان تا آن حد حساس نمی باشد و طریق دوره تا حد متعددی به نظر افراد دارای ربط است . 

سخن 

آخر: در سالهای اخیر ، صنعت رویش مرغ گوشتی و تولید تخم مرغ تا حد زیادی رشته ای گردیده و در موقعیت تخصصی به خویش گرفته می باشد و اما نتایج خوبی هم به دنبال داشته میباشد با این وجود بیماری های مختلف و مخاطرات ناشی از آنها همراه به تیتر تهدیدی بدون شوخی در کمین این صنعت پر نتیجه نشسته است . 

استعمال از این برنامه بیوسکوریتی بی نقص و موثر نیازی جدی برای صنعت مرغداری به شمار می رود و می تواند ضمانت کننده بقا و فیض آوری این صنعت بوده و در واقع آنرا بیمه نماید . یکی از بعد ها برنامه بیوسکوریتی قطعاً نزاع با جوندگان و ناقلان بیماری می باشد که باید در این حیاتی کوشا باشیم . 

خرید مرغ

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی