مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برد در تبدیل ضایعات صنعت مرغداری به سوخت، مقام اقتصادی جدیدی را برای این صنعت ساخت می کند . بخصوص این که این سوخت هم تأثیرات مخرب کمتری بر محفظه زیست دارد و هم در این صنعت دروازه اقتصادی نوینی را می گشاید . 

پروفسور فاستر اگبلیوور عضو جامعه مهندسان سیستم های بیولوژیک ، مدیر یک مجموعه پررنگ از دانشمندان دانش کده کشاورزی و موجود شناسی در ویرجیانا تکنولوژی می باشد که در اکنون پباده سازی یک دستگاه تبدیل کننده گرمایی - شیمیایی قابل حمل می باشد تا بتواند فضولات و ضایعات صنعت مرغداری را به سوخت بیولوزیکی تبدیل کند . 

اگبلیووربا همیاری رویش دهندگان مرغ در حال تست تکنولوژی هستند که بتواند از فضولات و ضایعات مرغداریها سه کالا با قیمت را به طور همزمان بدست آورند . 

این محصولات عبارتند از: 1- 

سوخت دیزل 2- 

گاز 3- 

کود دستگاه تبدیل کننده گرمایی– شیمیایی، فضولات و ضایعات را حرارت می دهد تا جایی که این مواد به موقعیت تبخیر برسند . پس از آن، از فشار دادن بخارات و تفاله های فضولات و ضایعات، سوخت مایع بیولوژیکی تولید می گردد . هم زمان با ساخت سوخت مایع تفاله های باقی باقیمانده از فضولات و ضایعات در درون راکتور به آرامی تغییر می یابند و به کود تبدیل می شوند . 

گازهای تولیدی باقی ما‌نده (آنهایی که پایین فشار به مایع تبدیل نشده اند) در راکتور، پس از گذشتن از یک سیستم تصفیه سلامت گازی، به سوختی برای سوختن در خویش راکتور تیدیل می شوند که راکتور با آن گاز تولیدی خودش، حرارات حتمی را برای تولید سوخت تأمین می نماید و از این نظر خویش کفا می باشد . 

تکنولوزی 

قابل استعمال در هر مزرعه اگبلیوورمی گوید: دستگاه تبدیل کننده گرمایی - شیمیاییِ قابل حمل و خودکفا، اذن خواهد داد رویش دهندگان مرغ به وسیله ضایعات و فضولات مرغداریهای خویش به تنظیم محصول ها دیگر نیز بپردازند . علاوه بر این مراحل تولید سوخت با دستگاه گرمایی - شیمیایی، از این راه میکروارگانیسم های جان دار در فضولات و ضایعات را از بین می موفقیت و باعث کاهش بیماریها و انتقال آنان از محل مرغداری می گردد . 

ضایعات و فضولات مرغداری که بعنوان مواد اول ایجاد سوخت بیولوژیکی استفاده می شوند از ضایعات و فضولات مرغهای گوشتی، بوقلمون و مواد موجود در بستر مرغداریها ( کف مرغداریها) ذیل یک روند گرمایی و شیمیایی تبدیل به مایعی در کف راکتور که همان سوخت بیولوژیکی است، می شود . خرید اینترنتی مرغ

  • ۹۷/۰۷/۰۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی