مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زیرا درمانهای طیور رانمی توانایی بصورت انفرادی برای هر مرغ بطور غیر وابسته اجراکرد ، مقابله با استرس ها و رعایت ظریف موردها ذکر شده می تواند در راندمانهای متعدد مدیر های مرغداری مضاعف اثرگذار بوده ودر رخ رعایت بهداشت خل وچل طیور می بضاعت از پیدایش مشکل ها قلبی و صدمات احتمالی به سایر اعضا و اعضاوجوارح مرغ دوری بعمل آید . 

خرید مرغ

ممکن می‌باشد برخی از مرغ ها بدلایل مادر زادی دارنده نارسایی های در قلب یا . . . . . باشند ، لذا بعضا از مرغها مهم تر و صدمه پذیر ترند و اگر به مورد ها بالا دقت بیشتری شود بایستی مدیر پیشگیری ها بصورت جمعی انجام شده و با ایجاد فضایی سلامت و آرام برای مرغ می بضاعت و توان از مرغهایی که زخم پذیر ترند اکثر حمایت کرد تا این موجود باارزش را بیهوده به چاه تلفات نفرستیم . 

در اختراع ها و اختراعات مدام نباید حتما اولیه رخ مسئله را تیتر کرد وبعد به دنبال پاسخ گشت ، در خیلی از موارد جواب حل معضلات در دسترس می باشد و فقط تیتر کردن فیس قضیه ها می تواند ابتکار عمل جدیدی را ایجاد نموده و به خلل ها نقطه پایان دهد . 

استرس های دیگر نیز که بسیار اساسی می‌باشد باعث مشکل ها عدیده ای در طیور خواهند شد که در این مجال صحبت مشاجره آن نمی‌باشد و مورد ها دیگر را به فرصتی دیگر موکول می کنیم . 


  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی